Čo je tarifa PREMIUM a aké funkcie ponúka? A v čom sa líši od tarify MINI? V tomto článku sa podrobnejšie pozrieme na hlavné výhody tarify PREMIUM, ktorá je ideálna pre všetkých, ktorí chcú mať vo svojich faktúrach jasno a využívať pokročilejšie nástroje na ich správu.
Funkcie tarify PREMIUM
Okrem základných funkcií, ako je vystavovanie faktúr a ich odosielanie e-mailom, je s tarifou PREMIUM možné:
Ukladanie vystavených faktúr
Vystavené faktúry sa automaticky ukladajú do sekcie Vystavené faktúry, kde s nimi môžete kedykoľvek ďalej pracovať. To je hlavný rozdiel oproti tarife MINI, pri ktorej je možné faktúru stiahnuť alebo poslať e-mailom iba bezprostredne po jej vystavení.

Úprava vystavených faktúr
Našli ste vo vystavenej faktúre chybu alebo ju potrebujete upraviť? S tarifou PREMIUM to ide jednoducho! Vďaka tejto funkcii nie je potrebné vytvárať faktúru znova – stačí ju upraviť v sekcii Vystavené faktúry.

Rýchle filtrovanie a zobrazovanie stavu faktúr
Hľadať konkrétnu faktúru alebo faktúry vystavené konkrétnemu zákazníkovi môže byť časovo náročné, však? Vďaka tarife PREMIUM môžete filtrovať podľa kritérií, ako sú dátum vystavenia, odberateľ, dátum zdaniteľného plnenia a ďalšie. Hľadať ihlu v kope sena ešte nikdy nebolo jednoduchšie! Zároveň môžete označiť stav faktúry – či je už zaplatená, nezaplatená alebo po splatnosti.

Nezobrazujú sa vám stavy faktúr?
Skontrolujte, či máte v sekcii Môj účet – Nastavenia účtu zapnuté stavy faktúr.
Nastavenie stĺpcov
V sekcii Vystavené faktúry si môžete sami nastaviť stĺpce, ktoré chcete zobrazovať, tak aby všetko vyhovovalo vašim potrebám. K dispozícii sú položky ako Číslo, Stav, Odberateľ, Dodávateľ, Vystavené (dátum vystavenia), Splatnosť, Zaplatené, Odoslané, Zdaniteľné plnenie, Typ faktúry, Suma. Podrobnejší návod nájdete v tomto článku.

Tvorba e-mailových šablón
Chcete automatizovať komunikáciu s odberateľmi? Vytvorte si vlastné šablóny e-mailov na odosielanie faktúr, upomienok či poďakovacích správ. Táto funkcia vám zjednoduší fakturáciu a umožní vytvoriť texty e-mailov presne podľa vašich preferencií. Prečítajte si, ako na to, v tomto návode.
Kopírovanie faktúr
Opakovane vystavujete faktúru s rovnakými údajmi? S tarifou PREMIUM ju nemusíte zakaždým vytvárať odznova – stačí ju duplikovať jedným kliknutím.

Hromadné akcie
Faktúry môžete hromadne sťahovať, označovať ich stav alebo ich odstrániť. Dokumenty je možné sťahovať vo formátoch PDF, ISDOC, XML alebo XLSX. Záleží len na vašich preferenciách a potrebách. Ako na to? Jednoducho zaškrtnite „Vybrať všetko“ na stránke Vystavené faktúry. Ďalej môžete využiť funkciu Exporty, kde môžete exportovať svoje faktúry, výdavky alebo kontakty. Prečítajte si podrobný popis funkcie Exporty.

Preferujete video návody? Navštívte náš kanál na YouTube.

Vďaka tarife PREMIUM budete mať svoje faktúry vždy pod kontrolou!
Počas 5 týždňov od registrácie získavajú používatelia bezplatne a nezáväzne prístup práve k tejto najvyššej tarife. Keď sa bude blížiť koniec skúšobnej verzie, dostanú e-mail so všetkými informáciami o možnostiach predĺženia predplatného. Potom si stačí vybrať, či zostanete pri tarife PREMIUM, alebo si zvolíte tarifu MINI. Tá ponúka základné funkcie, ako je online vystavovanie faktúr, ich stiahnutie do počítača alebo odoslanie e-mailom priamo pri vystavení. Obe tarify navyše zahŕňajú zákaznícku podporu prostredníctvom e-mailu aj telefónu.


