V roku 2025 by ľudia, ktorí sa chcú stať podnikateľmi, mali preskúmať aké príležitosti sú k dispozícii v oblasti udržateľných a ekologických technológií, inteligentnej inteligencie a automatizácie, zdravotníctva a biotechnológií a nástrojov na prácu na diaľku. Potenciálni podnikatelia by mali zvážiť, aké príležitosti sú k dispozícii pri skúmaní inovácií v oblasti elektronického obchodu, aplikácií AR/VR, riešení kybernetickej bezpečnosti, a pri využití pokrokov v oblasti financií, EdTech pre personalizované vzdelávanie a potravinárskych technológií s alternatívnymi bielkovinami.

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk-SK.ctas.example_box.main_image_alt">Main Image Alt</span>

Príklad

Spustenie značky priamo pre spotrebiteľa využívajúcej umelú inteligenciu na personalizované nakupovanie môže uspokojiť vyvíjajúce sa požiadavky spotrebiteľov.

Aj keď tieto oblasti predstavujú sľubné príležitosti pre ľudí, ktorí sa chcú stať podnikateľmi, reálny úspech závisí od trhových podmienok, stratégie realizácie a včasnej adaptácie.