Pre rozbehnutie vlastného podnikania sú kľúčové zručnosti z podnikových zamestnaní, ako napríklad:

  • Strategické plánovanie ako zdroj zručností je zvyčajne priamo použiteľný pri realizácii nového podniku, pretože zásadne pomáha pri stanovovaní obchodných cieľov.
  • Finančná zdatnosť pomáha pri riadení rozpočtov.
  • Riadenie projektov predstavuje zdroj zručností, ktorý je zvyčajne priamo použiteľný pri realizácii nového podniku pre zabezpečenie efektívnej realizácie.
  • Vedenie je nevyhnutné pre budovanie tímu.
  • Predaj a vyjednávanie sú nevyhnutné pre získavanie zákazníkov.
  • Marketing a budovanie značky sú zdroje zručností zvyčajne priamo použiteľné pri realizácii nového podniku, pretože sa podieľajú na vytváraní identity značky.
  • Sieťovanie rozširuje vaše profesionálne kontakty.
  • Riešenie problémov podporuje inovácie.
<span class="translation_missing" title="translation missing: sk-SK.ctas.example_box.main_image_alt">Main Image Alt</span>

Príklad

Projektový manažér v korporátnej firme môže využiť svoje skúsenosti s riadením časového harmonogramu ako zdroj zručností, zvyčajne priamo použiteľný pri realizácii nového podniku, na efektívne zvládnutie viacerých úloh pri rozbehu.

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk-SK.ctas.tip_box.main_image_alt">Main Image Alt</span>

Tip

Vždy zostaňte prispôsobiví, pretože tieto zručnosti sú zvyčajne priamo použiteľné pri realizácii nového podniku v neustále sa meniacej dynamike podnikania. Napríklad meniace sa podmienky na trhu znamenajú, že tieto zručnosti je potrebné neustále zdokonaľovať a prispôsobovať konkrétnym podnikateľským podmienkam.