Aplikácie uvedené v tomto článku pomáhajú podnikateľom efektívnejšie riadiť svoj čas a zároveň udržiavať poriadok v pracovných povinnostiach. Vďaka týmto aplikáciám budete mať oveľa lepší prehľad o stave všetkých projektov a uľahčíte komunikáciu medzi členmi tímu.

Todoist je aplikácia, ktorá vám umožňuje plánovať dni a týždne vopred. Tento nástroj vám umožňuje jednoducho pridávať úlohy a priebežne ich odškrtávať. Základná verzia tejto aplikácie je bezplatná a obsahuje 300 aktívnych úloh na projekt a 20 aktívnych sekcií na projekt. Do aplikácie je možné pozvať ďalších zamestnancov, pričom v základnej verzii môže na jednom projekte spolupracovať maximálne päť ľudí. Todoist možno integrovať s rôznymi ďalšími nástrojmi a aplikáciami vrátane Kalendára Google alebo Dropboxu.

Trello je dokonalý nástroj na riadenie projektov a tímovú spoluprácu. Keď sa prihlásite do aplikácie, vždy uvidíte veľký panel plný poznámok, dokumentov a iných príloh, ktoré môžete okamžite pripomienkovať so svojimi spolupracovníkmi. Okamžite vidíte, ktoré projekty sú dokončené a na ktorých sa ešte pracuje. Jednotlivé úlohy sú prehľadne zoradené do stĺpcov a ľahko sa presúvajú. K úlohám je možné priradiť termíny a ešte viac je tu upozornení na blížiaci sa termín. Aplikácia je veľmi prehľadná a ľahko sa používa. Aplikácia Trello sa väčšinou používa na počítači, ale je k dispozícii aj ako mobilná aplikácia. Aplikáciu možno používať bezplatne, ale k dispozícii je len 10 násteniek a prílohy môžu mať veľkosť až 10 MB. Potom sú k dispozícii ďalšie dve platené verzie, ktoré obsahujú prémiové funkcie, napríklad neobmedzený počet násteniek alebo väčšiu kapacitu príloh súborov.

O tejto aplikácii ste už pravdepodobne počuli, je to takzvaná "chatovacia miestnosť", ktorá slúži celej spoločnosti a môže do určitej miery nahradiť e-mailovú korešpondenciu. Slack umožňuje firmám vytvoriť súkromný, vyhradený pracovný priestor s vlastnou adresou URL. Verejné kanály sú prístupné všetkým pridaným členom, takže môžete okamžite komunikovať a rýchlejšie riešiť prípadné problémy. V tejto aplikácii však možno vytvoriť aj súkromné kanály medzi dvoma zamestnancami alebo medzi jedným oddelením. Prostredníctvom aplikácie Slack možno zdieľať pracovné materiály, fotografie a rôzne iné dokumenty. Opäť ako v prípade predchádzajúcich aplikácií existuje bezplatná verzia a potom prémiové platené verzie, ktoré ponúkajú napríklad viac úložiska, rozšírené funkcie vyhľadávania alebo hlasové a videohovory až pre 15 účastníkov s interaktívnym zdieľaním obrazovky.

Asana je skvelým pomocníkom pri tímovej práci, pretože pomáha efektívne spolupracovať na projektoch. Túto aplikáciu používajú podniky všetkých veľkostí aj jednotlivci, pretože pomáha organizovať všetky pracovné úlohy a prehľadne ich zobrazovať podľa kategórií a termínov. Do aplikácie môžete tiež nahrávať rôzne prílohy a komunikovať s ostatnými spolupracovníkmi prostredníctvom komentárov. Môžete tiež dostávať oznámenia o aktualizáciách jednotlivých projektov a zmenách úloh. Asana sa dá používať v počítači aj v mobilnej aplikácii.

Evernote je aplikácia, ktorá, ako už názov napovedá, slúži na písanie poznámok, ktoré sa môžu synchronizovať vo všetkých elektronických zariadeniach. Môžete si zapisovať dôležité pracovné úlohy, vytvárať strategické plány alebo aplikáciu používať ako diár. Je to výkonný organizačný nástroj, ktorý vám môže pomôcť s akýmkoľvek projektom v práci. Výhodou je, že už napísané poznámky možno potom vyhľadávať pomocou kľúčových slov v textoch, obrázkoch a dokonca aj v rukou písaných poznámkach. Aplikácia umožňuje používateľom zdieľať svoje poznámky s ostatnými, čo z nej robí skvelý nástroj na tímovú spoluprácu. Používatelia môžu s ostatnými zdieľať jednotlivé poznámky alebo celé zápisníky. Je to veľmi prospešná a užitočná aplikácia pre podniky aj jednotlivcov.

FakturaOnline.sk je veľmi výhodný nástroj pre podnikateľov, ktorý poskytuje rýchlu a bezpečnú fakturáciu. Po vyplnení faktúry je dokument okamžite pripravený na stiahnutie vo formáte Adobe PDF. Vybrať si môžete zo všetkých typov dokladov, ako je faktúra s DPH, faktúra bez DPH, zálohová faktúra, proforma faktúra, opravný daňový doklad alebo faktúra pre prenesenie daňovej povinnosti. Samozrejme, môžete si vybrať aj menu a jazyk faktúry a vytvoriť QR kód.